Searching...
Wednesday 27 May 2015
00:39 0

NASH LEFTHANDED MENINGGAL DUNIA??



Ramai di kejutkan dengan berita kematian Nash Lefthanded secara mengejut kami sendiri terkejut dengan berita ini... jadi kami dapatkan ulasan sebenar dari 

#Selepas pelawak, Os dikhabarkan meninggal dunia, kini penyanyi, Nash Lefthanded, pula menjadi sasaran orang yang tidak bertanggungjawab.....

"Ramai juga yang menghubungi saya kerana dakwaan ini. Alhamdulillah, saya masih hidup. Saya memang sihat dan tak ada masalah apa apa. Siapalah yang buat dan bawa cerita sebegitu?......

"Soal mati janganlah dibuat main. Kepada yang menyebarkan cerita berkenaan, jangan buat macam ini. Saya tak berdendam atau simpan perasaan apa apa. Saya maafkan sesiapa yang membawa cerita palsu ini. Semoga kita semua diberkati-Nya".......

"Apapun terima kasih kepada yang menghubungi saya untuk bertanyakan kesahihan cerita ini. Ada juga yang sayang saya," katanya.....

berita kematian palsu bukanlah satu perkara baru dalam negara kita. Contohnya,Allahyarham Bob Kuman juga pernah dikhabarkan meninggal dunia dan amat mengejutkan apabila Allahyarham kemudian betul-betul meninggal dunia seminggu kemudian selepas berita palsu tersebut.....

Tidak hanya itu, perkara ini juga berlaku kepada selebriti antarabangsa antaranya Dwayne Johnson,Justin Timberlake dan ramai lagi yang pernah dikhabar telah meninggal dunia......






0 comments:

Post a Comment